AM vs. PM

26.07.2008 22:07

(by Henry)

Ve středu 23. večer jsme zajeli do Boston Pizza, jestli ještě shání delivery-boye. Šéf nás hned vzal a začali jsme jezdit ve čtvrtek kolem pátý odpoledne do půlnoci. Podmínky rozvozu jsou poměrně výhodné na obě strany, jezdíme vlastním autem a platíme si benzín a za jednu jízdu dostaneme $5 + díška. Zatím to nezní moc výhodně, ale věřte nebo ne, díška činí v průměru na jízdu kolem $10, což je opravdu pěkný. Za první večer ve všední den jsme si přišli dohromady na nějakých šedesát babek, což shledáváme jako celkem dobrý.

V pátek velmi brzo ráno jsem se vypravil do práce, abych ve 4h začal svojí šichtu. Přišel jsem do krámu, kde byli jen uklízeči. Vešel jsem dovnitř a porozhlídnul se po práci. Když jsem se vrátil do skladu, cleaneři tam už nebyli, já byl v celým obchodě úplně sám a bylo mi jasný, že něco tady nehraje. Chvíli jsem tam ještě pobyl a rovnal nějaký láhve, přeci jenom jsem si nebyl jistej, jestli tam nemam být jako noční hlídač nebo tak, ale pak přijel k rampě velkej náklaďák a vystoupil řidič. Divil se, že tam jsem, že před sedmou ráno by tam nikdo být neměl. Všechno mi bylo jasný a šel jsem domů a do práce přišel na čtvrtou odpoledne. Problém je totiž v tom, že tady neznačí čas jako třeba v Anglii 00-12 AM a PM, ale stejně jako u nás 00-24. A když jsem na rozpisu práce viděl u svýho jména 4-12 (bez AM nebo PM), automaticky jsem to bral jako od 4h ráno do poledne. No nevadí, stane se, večerní šichta utíká hůř než normální denní, ale co se dá dělat. George pizzy rozvezl bez problémů sám a dneska (sobota 26.) nás čeká to samý.

Teď tu mam chvíli po poledni, tak koukám na TV, zrovna dávají na jednom ze snad stovky kanálů film About Schmidt s Nicholsonem, udělám si špagety a na čtvrtou, tentokrát určitě odpoledne, se vypravím do práce.

Zpět