Když jedna práce nestačí

07.08.2008 11:00

(by Henry)

Práce. Práce. No to je blbý slovo, a navíc v jiných jazycích taky - work, Arbeit, lavora... A zrovna tady na těch stránkách se poslední dobou skloňuje nějak nechutně často. Ono taky nic jinýho nezbývá, když vlastně ani nic jinýho neděláme, než že pracujem (teda kromě večerních/nočních/někdy ranních beer&jazz session u mě v pokoji). Je to pár dni dozadu jsem se trochu naštval, že mam jenom večerní šichty a proto ani nemůžu jezdit s pizzou a naopak sotva se George vrátí z cleanování, hupsne do auta a vozí pizzu po širokém okolí. Jako ono se to řekne, ale vůbec to neni taková sranda, jak se může zdát. Navíc když ve Zlatých stránkách zamění Alta a Alfa Lake, tak neni divu, že se najezdí za večer přes 120km. Ale zpátky k tý mojí práci. Od zhruba půl čtvrtý odpoledne do skoro půlnoci šaškuju v obchodě, vykládám náklaďáky, rovnám regály apod. a dopoledne volný.

Jednou jsem šel na oběd do asi 100 metrů vzálenýho fast-foodu SubWay, kde dělají ty nejlepší čerstvý sendviče. Na dveřích stálo "Help Wanted" a tak jsem se z hecu zeptal, jak to vypadá, a 4. srpna jsem měl první zaučovací šichtu. Včera a dneska jsem tam strávil něco kolem pěti hodin. Obrovská výhoda je, že těch pět hodin uběhne jako pět minut. Většinu času stojim u pultu s hromadou různých baget, salámů a masa, zeleniny, omáček a čeho všeho a skládám to podle přání hladového zákazníka dohromady. Když člověk rozezná pět druhů chlebů a ví co kam patří a jak ten sendvič pěkně zabalit, což je otázka rutiny, tak se jedná o docela nenáročnou práci, která mě svým způsobem baví. Aspoň mi na otázku "How are you?" někdo odpoví, narozdíl od krabic v Grocery. Že by to bylo nějak královsky placený se říct nedá, ale tak místo proflákanýho dopoledne u notebooku si raději těch deset babek na hodinu odpracuju.

Zítra (tj. 7.8.08) mam v SubWayi volno a tak se aspoň trochu vyspim, někam se projdu a jdu až do druhý práce na půl čtvrtou. Taky bych měl nadělat nějaký fotky, teď je tady nádherný počasí. No a málem bych zapomněl se zmínit, včera z okna v SubWayi jsme viděli medvěda, jak si to štráduje z lesa přes silnici k městu. Údajně se jedná o známou firmu, která navštěvuje městské popelnice pravidelně. Jesli mě nesežere, tak by se tu v příštích málo dnech mohly objevit fotky.

Zpět