Mám práci!!!

13.07.2008 03:37

(by George)


Ještě před tim, než se zmíním o své nové práci, se mi stala včera docela dobrá příhoda. Takže ráno pěkně vstanu. Přejedu si blíž k internetu a volám přes skype. Dovolám a že nastartuju a pojedu do města něco si koupit k snědku. Nepřejte si vidět ten obličej překvapení v momentě, kdy mi ručička baterky ukázala, že je prázdná a že asi nenatočim motor. No a fakt sem ho nenatočil. Šestiválec se ani nehnul. Baterka v notebooku taky prázdná. Si říkám: " Co to dneska s těma baterkama je?" No co, šel jsem to rozdejchat do města (no spíš vesnice) a zašel jsem do pobočky společnosti, která se o nás tak jako stará (Tamwood nebo taky GOinternational). No tam mě uvítala milá paní a teď co jí vlastně řeknu. Navíc jsem vůbec neměl žádnej doklad o tom, že s nima mám něco společnýho. No si myslim, že se málem potrhala smíchy, když jsem jí začal svou krkolomnou angličtinou vysvětlovat, co jsem zač a jak jsem se tu ocit a co potřebuju. Nechala mi nabít notebook, vystavila kartičku Tamwoodu a popřála mi hodně štěstí s autem. Tak jsem vesele vyšlápl kopec k autu a že teda najdu nějakýho chlápka s kabelem a autem. Po tom, co jsem asi 5 krát oběhl parkoviště a asi 10 lidí nemělo kabel, auto, nebo nebyli ochotní, jsem přestal doufat. Tak jsem zašel na vedlejší parkoviště a co nevidim - dětičky si hrajou s maminkama u domu. Opět jsem jim vše vysvětlil a že maj kabely i auto. V duchu sem si zařval Juchů! a už jsme napojovali auta a startovali. Chlápek moc ochotnej nebyl, ale nakonec pomohl a co je důležitý - zadarmo (nemusel jsem volat servis).


No a k práci. Našel jsem jí inzerovanou v místním deníku, tak jsem tam hned ve úterý zašel a dal jim životopis.Prý zavolají ve čtvrtek. Ve čtvrtek skutečně zavolali a že mám přijít v sobotu. Takže už nějakej ten den v pytli. Oběhal jsem nějaký hotely a restauračky a bez odezvy. Furt jsem doufal, že to klapne. A dneska mě přijala milá paní, prý původem z Německa, a že mě berou. Vše mi vysvětlila a již zítra budu dělat pokojskou v místnim hotelu. No moc se nesmějte pokojská je taky dobrá práce a s mojí znalostí anj je to pro mě optimální. Takže už se moc těšim a snažim se zapomenout na chvíle, kdy jsem nenáviděl si uklízet svůj pokoj a byt.

Zpět