Padla!

31.08.2008 23:45

(by Henry)

Ležim v posteli a za chvíli se vypravim do města, kde George dokončuje svou poslední šichtu. Ano, je to tak! Skončili jsme práci, večer si zahrajeme na jam-session s Kostamanem a ráno vyrážíme na cestu! První etapa má asi 420km a cílem je město Kelowna.

Co se ale posledních dní týče. Jak jsem psal na konci minulého článku, že si s Benem pustíme film v TV, tak hned po uploadnutí článku se změnil plán večera: jelo se do nočního Vancouveru! Dorazili jsme do metropole a Ben hledal roh dvou ulic. Byl překvapenej, když jsem ho tam celkem bez problémů navedl (přeci tohle skvělý město už znám...) a co se tam asi tak mohlo nacházet. Jo, přesně tak, strip-club. V takovým podniku jsem ještě nebyl a tak jsme se jen kousek vedle najedli a zamířili nahoru do podniku. Nemá cenu to moc popisovat - stručně - pěkný holky a drahý pivo. Zajímavá věc u vchodu - každej musel předložit občanku a Kanaďani a Američani mají na ID kartě i čip. Pokladní přejel Benovou kartou a hned se na monitoru objevilo všechno o něm, fotky atd.

Abych pravdu řekl, docela mě to tam nudilo a byl jsem unavenej, tak jsme po půlnoci projeli 4AVE až na konec k bývalým kasárnám přestavěným na hostel. Na tu jednu noc to bylo okey a ráno zpět do centra. Ben toužil po "nahé masáži" (masérka je nahá) a někdy v dopoledních hodinách měly 50% slevu. Já si mezitím obešel znova centrum a vyjel si výtahem na věž HarbourCenter s úžasným výhledem na město. Odpoledne se dal Ben do řeči u piva se jedním Anglánem z Londýna a celý odpoledne jsme strávili s ním a jeho kamarádama. A jelo to, první pivo, druhý pivo, třetí pivo, a mě bylo jasný, že jestli nechci strávit další noc v hostelu, musim přestat pít a večer to odřídit. A taky se tak stalo, někdy po desátý jsem přešel celej downtown (Ben by svoje auto pravděpodobně už nidky nenašel) a přijel zpět na jižní Granville Street, kde Ben čekal v hospodě. Vyrazili jsme zpět a za hodinku a půl byli ve Whistleru. Jeep Commander se mi řídilo docela komfortně, ale nidky bych si ho nekoupil. Je poměrně malej, ale ve městě jako slon, sice je to Jeep, ale náhon má jen na přední, a spotřeba skoro pětilitrovýho motoru je nehorázná.

  • Stephan, Ben a Cooper
  • Photobucket
  • pařba ve Vancouveru
  • Photobucket
  • steamclock a výhled z HarbourCenter
  • Photobucket

    PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
  • o Britské Kolumbii
  • Photobucket
  • kolega v ulicích Vancouveru
  • Photobucket
Zpět