Práce v Grocery

23.07.2008 06:17

(by Henry)

Ráno jsem se poprvé probudil v autě, na dnešek jsem neměl už v campu ubytování a tak nezbývalo nic jiného. Naše auto nabízí maximální komfort nejen při jízdě, ale právě i na spaní, sklopené zadní sedačky vytvoří obrovskou postel, kde se dva pohodlně vyspí. Před osmou jsem už byl v Grocery Shopu, kde se mě ujali, nafasoval jsem pracovní košili a do čtyř odpoledne doplňoval zboží do regálů a vykládal náklaďáky. Celkem nenáročná práce, u který čas rychle uteče. Hned jsem dostal klíč od mého nového útočiště. Po práci jsme se s Georgem vypravili autem do asi 4km vzdálené části Whistleru zvané Bayshores. Ku mému překvapení je bydlení za nějakých $14 na den opravdu skvělý. Je to komplex několika vilek, s velkým bytem, kterej nabízí ubytování pro 6 lidí. Zatím mám jen dva spolubydlící a tím pádem pokoj sám pro sebe. Nechybí vybavená kuchyně nebo televize a samozřejmě ani parkovací místo. Zítra mám stejnou šichtu, tedy od osmi do čtyř, ve čtvrtek volno a v pátek a sobotu už od čtyř ráno do poledne. 

Zpět