Opravdu parta hic...

14.07.2008 08:23

(by Henry)

Včera byla sobota a v dopoledním plánu stál vejlet k nedalekým Shannon Falls. Já jsem suploval za vedoucího, který si vzal na tento den volno. Jsou tu děti a teenageři všech věků a národností, od malých Tchai-Wanců až po skorodospělé Kolumbijce. Na mě padla ta bezkonkurenčně nejhorší, nejnedisciplinovanější skupina - 13 týpků z Spojených Arabských Emirátů vě věku asi tak 14-18. Nikdy jsem nezažil horší stádo idiotů. Je marný jim vysvětlovat, že je třeba přijít na sraz včas, aby se drželi skupiny, aby nezdržovali... Po snídani jsme se konečně nasoukali do klasickýho školního autobusu a já si je chtěl přepočítat. No už to byl naprosto neřešitelnej problém. Protože v buse byla ještě jedna skupina Arabů, tak jsem nahlas zařval, aby zvedli ruku ti moji. Přihlásila se asi třetina počtu, který jsem očekával. Třetina pravděpodobně nerozuměla mýmu naprosto triviálnímu příkazu a třetina zvedla ruku až napotřetí, kdy zase ti první jí dali dolů. Čísla 13 jsem se nedopočítat, tak jsem jen tiše doufal, že jsou opravdu všichni a dal řidičovi pokyn k výjezdu. Hned za Squamishem jsme si asi hodinku prohlíželi nádherné vodopády, nahnali moje ovečky zpět do busu a do konce dne jsem o nic nechtěl ani slyšet. Odpoledne jsme s Georgem vzali auto a jeli se projet s tím, že se někde vykoupem. Hned za městečkem jsme zastavili u krásného jezera, které mělo ale asi tak něco málo nad nulou, ledovější vody jsem se snad nedotkl. Tak jsme se zase vrátili.

Dneska, v neděli, se spalo dlouho a po obědě jsme šli na pláž jezera Lost Lake, které nebylo sice o moc teplejší jako to včerejší, ale zaplaval jsem si. Teď večer jsme si s Georgem vyšlápli kopec hned nad táborem, což mě docela fyzicky vyřídilo. A spíš než fyzicky, tak psychicky mě vyřídila zpráva, že zítra si mojí „oblíbenou“ skupinku Mohammedů vychutnám od rána do večera… Opravdu jsem se ale musel smát, když se mě jeden u snídaně zeptal, jestli to mlíko, co pije, je opravdu z krávy, jestli neni náhodou z prasete :-D
 

  •  Shannon Falls a moje elitní gruppa

Photobucket

 Photobucket

  • u jezera

Photobucket

  • hurá, boby! a bobová olympijská dráha

Photobucket

Photobucket

  • předběžně jsme naplánovali cestu

Canada route map

Zpět