Pizza boys

02.08.2008 23:27

(by Henry)

Zase jsem nějakou dobu nenapsal. Ono ani neni moc co psát, makáme jako barevný, George stále jako cleaner a já mám v obchodě jen večerní šichty 4pm-12pm, takže po večerech s pizzou jezdí skoro jenom George. Bohužel je tam ještě jeden frajer, co vozí pizzy 4 večery za tejden, takže na nás teď už zbyde jen neděle, pondělí a úterý. Lepší než nic, ale možná na ty 4 týdny budeme hledat ještě nějakej part-time-job, protože každá babka se bude na naší cestu na východ hodit. Zvlášť já bych mohl ještě něco dopoledne dělat, dneska jsem se byl optat v kavárně Starbucks a mam přijít v pondělí na pohovor. Jinak by mi měli během dne zavolat z SubWaye (sendvičárna), kde jsem se byl ptát včera.

Bydlení mam fakt pěkný, v domě nás bydlí 5 - jeden Angličan z Manchesteru, Amík z Philadelphie, Australan s Brisbane a Kanaďanka z bůhvíodkud. Všichni děláme většinou noční šichty v Grocery na náměstí, celkem dobrá parta. Fotky udělám brzy, měl bych trochu poklidit, protože v domě panuje bordel na mírné úrovni. Výhoda je, že když už mam přes poledne volno, můžu si sám vařit. O svíčkovou nebo guláš jsem se zatim nepokoušel, ale špagety nebo ham&eggs taky bodnou a ušetří balík za jídlo, který bych si kupoval ve městě. Dneska jsem si dělal míchaný vajíčka, fazole a opekl klobásu a slaninu. Asi pětkrát se rozeřval požární alarm než jsem přišel na to, že se mi pálí toasty v toasteru, kterej měl asi rozbitej termostat a nevyhodil je, jak měl.

Dneska mam volno a tak počkám na George, až se vrátí z práce, a půjdem někam na pivo. Asi po čtyřech propršených dnech je dneska zase hezky a další dny má zůstat krásně. Teď vyřídím nějaký maily a vezmu foťák a nafotim okolí.

Zpět