Tamwood Camp

12.07.2008 07:46

(by Henry)

Na včerejšek byl náplánovanej výlet s mladšíma dětma (kolem 8 let) do vancouverského akvária. Jel jsem tam jako dozor, a docela rád, protože sice Vancouver máme prošlej křížem-krážem, ale od akvária v centru Stalney Parku nás vždy odradily fronty nebo ceny. Ráno jsme vyrazili klasickým americkým žlutým schoolbusem a před polednem jsme byli u akvária. Děti si užily rybičky, parybičky a delfíní show a mohli jsme zase jet zpět. Rád jsem to viděl taky, ale myslim, že za to čekání ve frontě a vstup kolem $28 by mi to nestálo...

Dneska byl celkem obyčejnej den, moc práce tu nemám, až je mi to skoro blbý - připadám si tak trochu přebytečnej, ale co, peníze za to budou a to je nejhlavnější. V neděli přijede nová várka dětí a teenagerů z celého světa (jsou tu převážně z Kolumbie, Tchaj-Wanu, Španělska a Spoj. Arabských Emirátů) a já pravděpodobně dostanu jednu grupu, tak možná budu ještě vzpomínat, jaký leháro teď mám.

George je teď v hostelu a zítra jde na pohovor ohledně jednoho místa, snad mu to vyjde.

  • cesta po Route 99 do Vancouveru

Photobucket

Photobucket

Photobucket

  • delfíní show

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Zpět