Vancouver, už zase (doplňeno)

19.07.2008 08:20

(by Henry)

Včera ve čtvrtek 17.7. se jelo opět do Vancouveru, tentokrát do Stanley Parku na pláž a pak do obrovského nákupního cetra Park Royal. V největším městském parku Severní Ameriky (dokonce větší než Cetral Park v NY) jsme pobyli asi 3 hodiny, já se prošel i do města a odpoledne jsme strávili nakupováním. Jedná se obrovský komplex, který nepřipomíná obchoďáky, jak je známe z Evropy. Na docela velké ploše je několik uliček, ve kterých jsou jenom krámky a pak větší obchody jsou soustředěny do dvou větších budov oddělených rušnou ulicí. Já si koupil jen boty a webcameru za pár babek, ale bohaté dětičky opravdu nešetřili - nejvíce se utrácelo za konzole PlayStationu a za desítky videoher. Cestou zpět jsme se stavili u jakéhosi vodopádu a ve Whistleru šli na pizzu. Tam jsem si všiml, že hledají řidiče na rozvoz pizzy a tak jsem se tam dneska stavil, protože už pozítří tady v campu končim a budu hledat práci. Bohužel tam šéf nebyl a tak jsem tam nechal aspoň svoje číslo a stavim se tam ještě zítra.

Takhle si jdu menší nákupní pasáží ještě v poledne, kdy jsme měli volno na pláži, a slyším dva starší chlapíky: "Pepíku, no nazdár, jsme se dlouho neviděli..." Zvědavost mi nedala a oslovil jsem je a chvíli jsme se dali do řeči. Řekl jsem jim o našich plánech a oni zase povídali, že jsou v Kanadě už 40 let od sovětské invaze. Šla kolem paní a povídá: "No tolik Čechů tady..." Pánové se zarazili a jeden z nich povídal, že se mu ještě za těch 40 let nestalo, že by se potkali náhodou čtyři Češi ve stejnej čas na stejným místě... Docela náhoda.

Dneska jsem měl opět na starost malé dětičky. Uteklo to ale rychle, protože mi pomáhal nově příchozí kolega z Frankfurtu. Jsem dost unavenej, protože včera dorazil ještě jeden counselour, z italského Janova, tak jsme kecali asi do půl třetí. Celkem borec, doma byl jen jeden den, protože se vrátil z lyžování v Argentině, kde je prej nejrásnější lyžování na světě. A levný.

  • bikeři ve Whistleru

Photobucket

  • jedno z nejrásnějších hřiští na světě

Photobucket

 Photobucket

  • Lost Lake

Photobucket

Photobucket

  • Vancouver

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

  • jednou budeš můj!

Photobucket

Photobucket

  • někde mezi Vancouverem a Whistlerem podél Route 99

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Zpět