Archiv článků

A jaká ta Kanada teda je?

29.09.2008 12:24
(by Henry)  Tohle je vážně těžká otázka. Odpověď jedním slovem: úžasná! Ale i vícero slovy je velmi těžký charakterizovat druhou největší zemi na Zemi, tak různou, americkou, asijskou i evropskou, s městy i planinami, s obyvateli z různých koutů světa… Jednotlivý zážitky a...

Hury, hury!

29.09.2008 12:13
(by Henry) Čas odletu se neúprosně blížil a my čekali na Francesca, kterej měl pro nás přijet v 15:30, aby nás hodil na letiště. Odlet v 20:25 bychom tak v pohodě stíhali. Jenomže náš (teď už naštěstí ne náš) starej Dodge začal zase zlobit a Francesco ho nechal v servisu, kde mu...

Sbohem, Dodge...

23.09.2008 20:49
(by George & Henry) Ve čtvrtek 18. jsme našli adresu v downtownu, kde na nás čekal maník, co měl zájem o naší káru. Je to osmadvacetiletej Španěl, kterej potřebuje právě takový auto ke svý práci. Je to docela originální podnik, u nás si vysloužil přezdívku "pejskař". On totiž jen tak venčí a...

Po východním pobřeží

18.09.2008 15:32
(by Henry) Do Québec-city jsme dorazili až odpoledne, protože vymotat se z Montréalu bylo horší než bludiště. Spousta ulic bylo uzavřených a my se motali furt dokola. V Québecu jsme strašně zmokli, a tak jsme se tam jen najedli a jeli směr jih. Québec je považovanej za nejkrásnější město...

Z Upsaly do Montréalu

14.09.2008 14:56
(by Henry) Mechanik v Upsale našrouboval kolo a my zaplatili dvě stovky. Čekali jsme mnohem víc a navíc jsme si hned stovku vydělali zpět. Na pumpě nás totiž oslovil jeden týpek, že prej má prošlej řidičák a že se bojí dojet do Thunder Bay. Nabídl nám, že nám dá stovku, když jeden z nás odveze jeho...

Guma, policajt, Upsala

10.09.2008 19:56
(by George & Henry) Ráno jsme opustili hostel v Regině a zamířili k nejbližšímu servisu, protože jsme už předchozí den zaznamenali pravidelné klikání v motoru. Mechanik hned věděl, o co jde, nalil do motoru jednu plechovku „oil for lifters“ (čert ví, jak tomu říkáme česky) a dvě...

Na východ od ráje

08.09.2008 17:29
(by Henry) Ve čtvrtek 4. září jsme si ještě v Jasperu vyjeli lanovkou na horu s pěkným výhledem na údolí a pak vyrazili do Banffu.   Cesta do Banffu připomínala ráj. Zastavovali jsme na viewpointech a kochali se jezery, vodopády a výhledem na hory a ledovce a po cestě dávali pozor na...

foto: Z Jasperu do Banffu

05.09.2008 18:33
Zatím neni čas napsat článek, tak aspoň pár fotek. Všechny fotky jsou zde.

Prvních pár kilometrů (doplněno o foto!)

04.09.2008 06:29
(by Henry) Poslední večer ve Whistleru jsme se rozloučili s kolegama a zahráli si u Kostamana na jam-session. Ráno jsme chtěli vyjet co nejdříve, protože nás čekala "zahřívací" 410km dlouhá etapa, Whistler jsme opustili 1. září v deset hodin směrem na sever po Sea-to-Sky highway 99 a cílem dne...

Poslední den, fotečka a tramtararára…!

04.09.2008 06:23
(by George) Tak konečně přišel ten vytoužený poslední den v práci. Utekl až nečekaně rychle a ve vzduchu bylo cítit takové zvláštní napětí radosti z toho, že končim a nostalgie z toho, co vše jsem tu zažil. Na rozloučenou jsme si dali všichni čokoládovej koláč a já rozdal každýmu...